Bij het doen van een enquête?

Soorten enquêtes

Dedicated is gespecialiseerd in meerdere sectoren en voert dus een ruime waaier studies uit in verschillende domeinen.

Pre- en posttesten van reclamecampagnes

Twijfelt u tussen verschillende reclames?

Dankzij de pretest kunt u bepalen welke reclame het meest op prijs wordt gesteld. Via de posttest kunt u weten wat de impact van uw reclame op het doelpubliek is.

 

Prijsonderzoeken

Wilt u weten wat uw positie op de markt is? Wij voeren onderzoeken uit die de prijzen van ketens of producten vergelijken.

Imago- en naamsbekendheidsonderzoeken

Aan de hand van deze studies komt u te weten hoe tevreden uw klanten zijn en hoe hoog de kennis is over uw merk of product bij uw doelpubliek.

Mystery shopping

Professionele enquêteurs bezoeken verschillende ketens binnen tal van sectoren zodat u uw positie op de markt leert kennen.

Kwantificeren van nieuwe markten

Lanceert u een nieuw product? Dedicated bezorgt u de nodige informatie over de huidige markt.

Klantentevredenheidsonderzoeken

Vraagt u zich af hoe tevreden uw klanten zijn? Via klantentevredenheidsonderzoeken (CSS – customer satisfaction survey) komt u dit te weten met behulp van meerdere methoden.

En nog vele andere …

  • Concurrentiebewaking
  • Test van (nieuwe) producten
  • Meten van de aankoopintentie
  • Onderzoeken naar het aankoopgedrag
  • Strategische onderzoeken
  • Onderzoeken naar gewoontes en attitudes
  • Kiesintenties en -motieven
  • Organoleptische testen
  • Verlies van prospects
  • Controle van promotie-acties
  • Onderzoek naar de tevredenheid over aankopen/bezoeken
  • Opiniepeilingen