Telefonische enquête

Telefonische enquêtes afgenomen door ervaren enquêteurs

Bij de telefonische aanpak kunnen open enquêtes (met volledig open vragen) worden uitgevoerd en kan de enquêteur tijdens de enquête doorvragen om een zo volledig mogelijk antwoord te verkrijgen.

Bovendien bereik je met deze methodologie de hoogste antwoordpercentages, zodat een goede representativiteit van de bevolking wordt verkregen of zodat een specifieke, welomlijnde doelgroep wordt bevraagd.

In hartje Brussel vind je ons eigen callcenter waar dagelijks telefonische enquêtes worden afgenomen. Met zijn 40 werkposten die alle uitgerust zijn met een internetverbinding is het een van de grootste callcenters in België en het enige dat zich enkel op marktonderzoek toespitst. In 2015 werden vanuit ons callcenter meer dan 120.000 telefonische enquêtes uitgevoerd. Het merendeel van onze enquêtes loopt in België (Vlaanderen, Brussel en Wallonië), maar we dekken ook Nederland, Groothertogdom Luxemburg, Frankrijk en af en toe Duitsland, Verenigd Koninkrijk, Italië, Spanje enz.

Voor het afnemen van een telefonische enquête doorlopen onze enquêteurs strikte selectieprocedures. Verder krijgen ze een algemene training, en een specifieke opleiding over de onderwerpen waarop ze werken en over de enquêtes die ze uitvoeren. In het kader van kwaliteitsprocedures worden de enquêteurs permanent gesuperviseerd (telefonische intrusiesystemen …) en krijgen ze continu opleidingen (omgaan met moeilijke gevallen, optimalisering van contactopname …). Alle enquêtes kunnen worden opgenomen.

Contacteer ons voor bijkomende informatie.

 

Dedicated tags :
Marktstudie – Telefonische enquête – Marktonderzoek

Onze waarden

De fundamentele waarden van Dedicated zijn:

  • flexibiliteit,
  • proactiviteit,
  • snelle dienstverlening,
  • geprivilegieerd partnerschap met de klant,
  • doelgerichte en nauwkeurige gedragsanalyse,
  • bekwaamheid in het uiten van aanbevelingen.