Marktstudie

Marktstudie – diverse types onderzoek

Dedicated, actief op vlak van marktstudies.

Dedicated voert zowel kwantitatieve als kwalitatieve ad hoc marktstudies uit. Naargelang de noden wordt een van deze aanpakken naar voren geschoven of wordt een combinatie van beide aanbevolen. Via de kwantitatieve aanpak worden gegevens verzameld die geëxtrapoleerd kunnen worden naar de volledige populatie die wordt bestudeerd. Via de kwalitatieve aanpak daarentegen wordt een diepgaand begrip verkregen van een bepaald gedrag of attitude.

Types van marktstudie uitgevoerd door Dedicated :

  • Telefonische enquête
  • Online enquête
  • Audit
  • Mystery shopping
  • Face-to-face interviews
  • Vragenlijsten
  • Discussiegroepen

Wenst u een ander type marktstudie op te zetten? Geen probleem, contacteer ons en wij helpen u graag verder.

 

Dedicated tags :
Marktstudie – Telefonische enquête – Marktonderzoek

Onze waarden

De fundamentele waarden van Dedicated zijn:

  • flexibiliteit,
  • proactiviteit,
  • snelle dienstverlening,
  • geprivilegieerd partnerschap met de klant,
  • doelgerichte en nauwkeurige gedragsanalyse,
  • bekwaamheid in het uiten van aanbevelingen.