Marktonderzoek

Marktonderzoek voor diverse sectoren

Zoals zoveel mensen vindt u dat marktonderzoek vaak te ingewikkeld, te abstract zijn en dat hun resultaten jammer genoeg te weinig worden gebruikt of beperkt blijven tot een groep specialisten die zich niet steeds bewust zijn van de realiteit die op de verkooppunten van de commerciële leiding heerst. Dat is jammer genoeg te vaak het geval voor marktonderzoek… Dedicated heeft dat goed begrepen!

Dedicated heeft in tal van activiteitensectoren en voor vele regelmatige klanten ervaring op het vlak van operationele marktonderzoek opgedaan.

Dedicated heeft de nadruk gelegd op marktonderzoek en instrumenten die snel en concreet een antwoord bieden op de vragen van commerciële leiders en die aan de hand van pragmatische aanbevelingen een echte hulp vormen in hun dagelijkse activiteiten rond de verdeling van hun producten en diensten en die uiteindelijk hun verkoop en hun diensten gevoelig verbeteren.

Deze operationele aanpak van marktonderzoek berust op een visie van 360° met eenvoudige analyses en observaties van de verschillende fases van de levenscyclus van een product. Naargelang de vragen van de commerciële leiders concentreert men zich – bijvoorbeeld – op studie-instrumenten voor de invoering of lancering van producten, metingen van de impact van promoties, organoleptische tests, metingen van de prestaties van standverkopers, “lost sales analyses”, diagnostische verslagen over recente of potentiële klanten…

In dit kader van operationele marktonderzoek heeft Dedicated zich vooral gespecialiseerd in de monitoring en online rapportering van de prestatiemeting van de verkoopkracht en verdeling met standaardmodellen van store checks, mystery shopping en klantentevredenheid (CSS).
Onze operationele marketingstudies – onze core business – worden zo door tal van grote en kleine, nationale en internationale bedrijven gebruikt.

Contacteer ons voor bijkomende informatie.

 

Dedicated tags :
Marktstudie – Telefonische enquête – Marktonderzoek

Onze waarden

De fundamentele waarden van Dedicated zijn:

  • flexibiliteit,
  • proactiviteit,
  • snelle dienstverlening,
  • geprivilegieerd partnerschap met de klant,
  • doelgerichte en nauwkeurige gedragsanalyse,
  • bekwaamheid in het uiten van aanbevelingen.